nuffnang ads

Tuesday, June 9, 2009

Wedding lung


Enjoy the pics ajelah yer..malas nk citer panjang..story frm the picture..

tgoklah rumah dah bersepah..biasala kenduri kan..


nasi yg dh ready


gotong royong kenduri kendara di kampung aku masih lagi diamalkan utk majlis kawen

gulai kawah



nangis2 sbb badan tak sihat..aku cuba pujuk die..

incik abang cuba bermarhaban..sekali jadi macam orang mengaji daaa..tak sanggup aku nak dengar dah...eheheh..nice try abang! cube lagi..

marhaban/berzanji dan selawat utk upacara jejak tanah aliff

aliff tengah blur2 kenapela diorg ni pegang2 kaki aku..

nih dah nak mule upacara menjejakkan kakinye ke tanah sambil diperdengarkan marhaban dan selawat nabi..die tk suke dipakaikan kain batik..

actually masa ni die demam..takleh nak dok kt dalam rumah asik nangeh je..terpaksala bergilir2 dukung die..


gotong royong memotong daging untuk dibuat gulai

ni kenduri belah pompuan


all my families sebelah mak..tp tk nmpak muke laa


dengan dua pupu nye..ala dlm entry sebelum nih ade citer psl dua pupunye kt sini


Arakian pada 29 mei lepas maka termeterailah ikatan antara dua hati iaitu di antara abang aku dan buah hatinya..disini diselitkan lah beberapa gambo diorg...gambo ni ambik dari tepon aku psl tetibe bateri kamera abihla pulok time dieorg nikah tu..diorg dinikahkan di sebuah surau bertempat di Bandar Putera, Klang oleh abg kadi sana..tok kadi tu kate die abang kadi sebab die lum tua lagi baru 28 taun..huhu..tak apelah, abg kadi pun abg kadi lah janji dieorg selamat dinikahkan malam ni..

salam dgn abang kadi cam takut2 je..abg kadi bagi penerangan dgn die pun buat macam dengar tak dengar jer..alahaiii abg aku..

dah selamat dah


debaran pengantin pompuan



nih masa majlis besar belah pompuan 31 Mei lepas..theme kaler die same cam wedding aku jek...tiru org eik kak shira???....hehehe...kecik molek jek dua2 pengantin nih..

aikk org tu terkenangkan saat2 dinikahkan dulu ker...???huhu...

No comments:

Post a Comment

Sila2kan la komeng kalo sudi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails