nuffnang ads

Thursday, October 8, 2009

Si Comel Berbaju Raya Contest

Alalala tok!! aku hampir terlupa nak masuk contest ni anjuran babyibu . Tadi tengah hop2 blog orang ternampak lagi sekali contest ni..aritu aku dah buat sikit pastu aku save dulu nanti2 aku sambung psl byk bende lain yg harus aku utamakan..sempat lagi kot..esok last...berikut adalah gambar Aliff berbaju raya..

Nak citer sikit psl baju raya aliff ni. Memandangkan ni first raya bersama anak, aku pun plan la nak sedondon anak beranak. Asalnye tema taun ni kaler marroon..aku dah beli kain ela cukup2 utk kami 3 beranak...bila aku bawak balik je kain tu incik abang lak tak berkenan dgn mutu kainnya..last2 bile ade org opis jual kain baju kebaya kerawang dari indon maka aku pun belila sepasang..bile dah masuk bln pose aku decide beli baju melayu siap utk cik abg aku dan aliff kaler yang same dgn baju kebaya aku..maka jadilah kami anak beranak berbaju raya sedondon biru turqoise..dan kesudahannye, kain yang berela2 itew akan ku buat jubah utk aku..huhu..


Nama : Aliff Affan bin N. Nezree
Umur : 10 bulan



Cara Penyertaan
Pertandingan dibahagikan kepada Kategori A (Boys) dan Kategori B (Girls)
  • Pertandingan dibahagikan kepada dua fasa:
  • Fasa 1: 23 September 2009 – 15 Oktober 2009 - Semua peserta submit gambar Si Comel Berbaju Raya.
  • Fasa 2: 16 Oktober 2009 – 31 Oktober 2009 - Top Ten akan dipilih. Pemenang akan dipilih berdasarkan undian.

Syarat Penyertaan

  • Jadi Follower BabyIbu dan add BabyIbu dalam bloglist anda. DONE
  • Letak banner di sidebar blog anda dengan link ke entri ini. DONE
  • Membuat entri mengenai contest ini diblog anda. DONE
  • Dalam entri itu, upload satu (1) gambar si comel anda berbaju raya (berbaju raya = baju kurung/baju melayu). DONE
  • Sila nyatakan nama si comel dan umurnya. DONE
  • Dalam entri tersebut pastikan anda mention dan link ke BabyIbu dan semua sponsor (no link back will be disqualified). DONE
  • Bila dah siap, tinggalkan link entri anda di entri ini. DONE
  • Klik sini untuk Q&A . DONE


Hadiah Misteri
Terdapat hadiah misteri khas untuk referrer terbanyak sepanjang tempoh contest (diadili guna Google Analytics)..more info

Sebarang pertanyaan boleh tinggalkan di ruangan komen..so mehla ramai-ramai sertai..

P/s: Jutaan terima kasih kepada sponsors kita..Gin & Jacqie, eoe Online, leanalittleshop, Sherry, TH, Mia dan Niko.




No comments:

Post a Comment

Sila2kan la komeng kalo sudi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails