nuffnang ads

Friday, March 6, 2009

bayar rumah dan suspen..

ari nih aktibiti aku sama cam semalam..pegi bank bayar duit rumah lagi..adoyaii..semalam bayar dkt dbkl ari ni lak gi bayar dekat cimb..tadikan lepas kuarkan duit singgah jap kt babyland nak beli susu baby..pastu masa parking tu nampakla sorang india ni dok kat kete belakang tu tah hape dia buat entahla..aku lak suspek semacam jek dekat dia..riso gak takut die ape2kan kete aku lak nanti..tapi aku tawakkal ajela..bila dah sampai dpn kedai tu aku toleh lagi kt kete aku..aku nampak dia pegi dekat kete aku lak pastu die tengok2 kete aku pastu die patah belakang balik..aku dah mula cuak..aku cume berdoa dan bertawakal pada Allah je agar die tak buat apa2 dkt kete aku..masa aku masuk dalam babyland tu aku intai lagi..nasib baik die dah pegi..then masa aku nk balik tu tengok die dah tak ade kat situ..aku sebenarnya kalu gi memana ni selalu jek risau kalau parking kat mana2..ye lah kecurian kereta ni kt mana2 pun boleh jadi..so aku sentiasa bertawakal je pada Allah..dan hanya Dia lah yang dapat menjaga harta kita..

No comments:

Post a Comment

Sila2kan la komeng kalo sudi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails