nuffnang ads

Saturday, March 5, 2016

Bina Blog Baru

In progress nak buat blog baru sebenarnya. Khas untuk Dexandra Perfume sahaja. Jadi lepas ni kalau sesiapa nak dapatkan perfume yang dah jadi fenomena dan terlajak laris ni boleh dapatkan dari blog tu nanti. Nak dapatkan sekarang pun boleh jugak. Whatsapp je kite 0192670275 okay!

Kenapa Dexandra Perfume?
Sebab perfume ni tak macam perfume-perfume yang awak-awak semua sangka kan. Ia adalah inspired perfume. Apa maksud inspired perfume? Maksudnya, ia adalah perfume inspirasi dari jenama terkenal antarabangsa. Inspired perfume die ni lain sangat dari inspired perfume yang kat luar sana. Sebab ia menggunakan pati EDP dan alkohol ekstrak tumbuhan. Means ia boleh di bawa solat. Jadi tak ragu-ragu lagi untuk pakai perfume ni ketika solat. Dan yang bestnya bau die setanding perfume original malah lebih tahan lama dari perfume ori tau.

Inspired perfume sangat berbeza dengan perfume gred tau. Perfume gred tu adalah imitation perfume yang sah-sah die tiru bulat-bulat perfume original baik dari segi packaging dan isi. Haaa...boleh beza tak? 

Ok lah..kite sambung lagi citer perfume ni dalam next posting ok!

No comments:

Post a Comment

Sila2kan la komeng kalo sudi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails