nuffnang ads

Tuesday, March 1, 2016

Post Pertama 2016

Assalamualaikum w.b.t.
Lama sungguh tak jenguk blog ni. Abih bersawang dah rupanya. Ada lagi ke orang yang folo blog ni. Hehe..

Tahun berubah. Kehidupan pun berubah. Kenapa saya lama menyepi dari blogging? Sebab ade facebook. Sibuk pulak dengan facebook..eheh...aci dak? Haha..

Ok la...bermula tahun ini saya sudah serius start buat bisnes online. InshaAllah, mudah-mudahan dipermudahkan jalannya. Selama 'bermain' dengan facebook saya memang ada acah-acah try buat bisnes online. Tapi hangat-hangat tahi ayam. Kini bermula 2016 InshaAllah saya buat fulltime bisnes online ni.
Nak tau bisnes ape? Acah-acah la buka fb saya. Search Asfalela Nawawi. Eh, kite dah tak reti nak letak link la...haha....

Haruu sungguh na...nampak benor lame tak blogging. Memang lama pun kan...bertahun...haha...

Ekceli kite jual Perfume Inspired yang terlajak laris. DEXANDRA PERFUME. Haa, jangan taktau perfume ni sangat hampir mirip dengan perfume ori tau! Bau die setanding perfume original. Tahan lama pulak tu lebih 8 jam. Cantik molek je. Harga mampu milik. Siapa nak bole pm kite. Memang tak menyesal punya. Ada macam-macam pilihan wangian antarabangsa. Waaahhh, best tak best tak?

Ok la, tu je nak citer dulu. Nanti kite sambung lagi na.




No comments:

Post a Comment

Sila2kan la komeng kalo sudi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails