nuffnang ads

Monday, January 4, 2010

Hepi Working on New Year 2010!


Kawan2 sekelian, diucapkan selamat bekerja di hari pertama di tahun baru 2010!
maka bermula lah umur baru, era baru, azam baru, visi baru, misi baru, sume2 barulah..jangan ade yang nak berkeluarga baru sudah..kok dua2 bujang tak ape lagi..kalu nak menambah tu agak2lah..lainlah kalu menambah bilangan ahli kuarga..maksud aku anak2 la..bukan bini baru or yang sewaktu dgnnye yer..harap memahami..k..

Citer awal taun akan di apdet bile aku rajin nanti..tgh mendraf citer kt cameron tetiba rase malas nak habihkan melanda..adoiii..penat tak ilang lagi kot tambah lak perut ni asik meragam dari semalam..

k lah, rajin2lah singgah lagi kalu nak tau citer terbaru..sambil2 tu jgn lupe bersedekah amal jariah kat aku ni maksud aku tekan2 ler iklan nuffnang tu..jasa2 kalian amat2 lah di sanjung tinggi dan amat2lah berterima kasih..tinggalkan jejak anda kalu dah baca entri aku k, tapi tak wajib jgn riso...adios!

No comments:

Post a Comment

Sila2kan la komeng kalo sudi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails