nuffnang ads

Tuesday, January 19, 2010

Hwang Seo Seul

Kwang kwang kwang...salam readers..eceh..kengkawan sume pekabo? lame tul tk apdet..tade citer la..jenuh aku dok pk mende nok tulih dalam ni..last2 aku godam pc ni sampai hang..pastu aku menjejak kengkawan lame aku masa di poli dulu..pastu aku ralik pulok dgn fb..pastu aku jumpa pulok mende alah ni..sesaje gatey aku pun test..korang tahu dok mende tu? alaa...sistem nok tuko name kite kpd name korea..elok2 mak pak bagi name melayu/islam siap ade makne lagi pastu gatey2 pulok nok tuko name korea apesal??heheh..sesaje ape salohnye kan sekali sekala nak surunut2..aku boring sebenornye ni..arini free, kelas takde tu psl boring..heheh..

Boring2 tu korang tuko2ler name korang lak..pastu paste kt komen..leh gak aku tau name korang tu shedap ke tak shedap..hehe..masyuk sini tuko name korea ..

Name aku tu la, Hwang Seo Seul..nak nyebut pun tak reti..

No comments:

Post a Comment

Sila2kan la komeng kalo sudi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails