nuffnang ads

Wednesday, April 20, 2011

Nestle Cerelac

Nestle Cerelac
 
Hah korang, nak mintak bantuan korang ni, sile klik link di atas.....Terima Kasih diucapkan pada yang mengklik link tersebut!

Bukan ape nak citernye yang sekarang aku bagi azwar makan nestum tu selain dari bubur buatan sendiri....Nestum Cerelac yang Stage 4 tu...best ahh, rase die manis-manis gitu taklah manis sangat dan ade rase rangup-rangup....maunye aku yang ngabihkan nestum tu...kui kui kui....

Lepas tu aku bukak Churp-Churp....diorang pulak suh sharekan mende alah tu...so apalagi, dah alang-alang aku beli Cerelac tu untuk anak aku pastu aku rase okay then aku promote la kat korang-korang yang ade anak kecik ni makan Cerelac jugak....ahaha...ikut cara aku okay...dalam banyak-banyak taste yang best aku rase yang ini lah! :


Stage 4 for toddler.....
Multigrain and Mixed Fruit!

No comments:

Post a Comment

Sila2kan la komeng kalo sudi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails