nuffnang ads

Tuesday, September 29, 2009

Raya lagi ke?

Haa..masih raya lagi ke korang? sonok ke rayer? tapi ape yang penting masing2 masih dalam mood raya lagikan..bagi aku tetiap taun raya sama jek cuma sejak dah ade anak sorang ni raya bagi aku sonok skit sebab dapat bawak anak aku gi beraya rumah sedara mare pastu dapat collect duit raya manyak2 utk anak aku..hohoh..

Taun ni raya ade citer menarik dan ade jugak citer tak menarik dan ade pulak citer yang mendebarkan..jeng jeng jenggg...nak citer tak..?? aku citer, citer yang menarik aje lah yer..yang tak menarik buat ape nak citer buat sakit atiiii jek...citer yang mendebarkan tu errmm~??...nak citer tak..takyah la korang tau..isshhhh...tkleh2..takleh citer..huhu..

Eh, lain kali la aku citer..bebile free aku hupdet sebab banyak rasenye bende yang nak diceritakan ni..saborrrrr..

p/s: hmmm..ade ke orang yg baca blog aku ni..yg nak tau citer terbaru aku??ade ke..adeke????...

No comments:

Post a Comment

Sila2kan la komeng kalo sudi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails