nuffnang ads

Monday, October 19, 2009

Ape aku lunch hari ni

Tadi lepas temankan cik abg aku g dispensary amik ubat maka kami pun terus pegi lunch, kat mana lagi kalau tak kat kampung halaman dia kat bangsar..sambil makan sambil menikmati pemandangan di hari yang panas terik ini..

tengoklah apa kami order..banyaknye..buruk lantak kedua nye..
aku order sup cendawan, sayur campur, telur dadar..cik abg tambah telur, daging kicap bercendawan (tak ade kat tempat lain, hanya di medan selera kg abdullah hukum sahaja), dan ayam goreng kunyit..

sambil2 tu sila lah menikmati pemandangan tersebut sementara aku dan cik abang aku melantak makanan yang terhidang di depan mata..




dan, penamatnye adalah seperti berikut:


LICIN!! aku sental..cik abg makan separuh je maklum badan tak berape nak sehat..tapiiii, aku mkn utk dua orang tau! kire oraitla kan..hahaha...



No comments:

Post a Comment

Sila2kan la komeng kalo sudi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails