nuffnang ads

Thursday, August 19, 2010

Perasan Tak?

Korang perasan tak ape yang lainnya dengan blog aku ni?? teka la, teka la nanti aku kasi adiah duit raya seposen sorang mao???hikhik....





Kalu korang perasan dulu headernye bapoklah besornye...nak tunggu loading bapoklah lamenya...dah berapa lama aku tunggu rajin datang nak tuko kan header tu kasi rendoh sikit, haaa memandangkan arini ade sedikit rajin aku potong terus gambo tu kasi pendek...mulenya aku ingat nak compress jek tapi tak jugak reti-reti jadi-jadi...orang tak pandai...lagipun malaslah aku nak terai test terai test so kasi potong terus senang keje...hihi...

So bila dah potong jadilah gini..bole???


Ala, asal bolehla..tapi aku masih lagi tak puas hati dengan header aku ni...nanti-nantiler bila rajin tu datang lagi aku tuko lagi...

Nota keyboard lagi : Tadi Abang N dah order Kepala Ikan Merah Masak Lada untuk berbuka petang ni...issh sedap sangat ke aku masak aritu sampaikan arini request lagi...huhu?

No comments:

Post a Comment

Sila2kan la komeng kalo sudi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails