nuffnang ads

Wednesday, August 11, 2010

Salam Ramadhan Al-Mubarak

Hari ini kita semua umat Islam seluruh dunia menjalani ibadah puasa...harap semua berpuasa yer, ke ade yang ponteng ha???...alah kalu pompuan tu biasalah sebab keuzuran kan...macamlah tak faham-faham..tapi ade juga yang buat-buat uzur tapi tu sendiri mau ingatla yer..nanti jawablah depan Tuhan kat akhirat besok...bukan nya kita bole buat apa nanti, mulut kita dibisukan, anggota badan kita yang akan menjawab...haaaa....takut tak~? takut tak~???...

Eh, membebel pulak aku ni yer...bukan apa hari-hari pertama puasa je aku dah setat membebel...mane taknye, masa ondeway gi keje tadi ade lah pulak satu kete hon aku...pagi-pagi lagi aku dah kena hon...gerrrrrrammmm je aku...udahler jalan kita masa tu...tau die nak masuk je...aku gerrammm betul...nasib baik aku ingat yang aku tengah berpuasa...sabo ajelah...tapi dalam hati bengkek jek...dahla hon gitu, pahtu tengok kite macam nak makan orang...aku pun tengoklah balik dia macam nak makan die..haa ambik ko...tu belum lagi aku lawan-lawan hon dengan tunjuk jari tangan...tak reti sabo ke? taulah dah bagi isyarat tapi sabo lerr...huh!..aku pulak tak nampak dia bagi isyarat sebab mata aku asik tengok kete depan jek...

Sabo, sabooooo...tapi gerrrram lagi ni taw...tak puas hati...huhu...nak datang bulan agaknya aku nih...rase macam nak marah jek padahal aku ni manusia yang susoh nak marah...hek elleh asap...poyo la ko....hihi...

Isshhh...apeda membebel merepek bagai...tujuan asal nak wish berpuasa jek..tak pasal-pasal dah masuk citer marah-marah sume...

Oklah kengkawan...dikesempatan ini aku ucapkan Selamat Menjalani Ibadah Puasa kepada semua umat-umat Islam di Malaysia yang membaca blog aku ni...semoga ramadhan kali ini membawa rahmah dan keberkatan kepada kita semua...

Sekian, wassalam

Nota tangan pulak : eh, sekali macam tulih surat daa....hmm...tak sempat pulak nak buat kad lawo-lawo nak tepek kat sini...ape-ape janji wish tu dah sampai kat korang....

Okeh, SELAMAT BERPUASA DAN SELAMAT BERBUKA!
Soalan wajib : Apa juadah bukak posa korang petang ni????

No comments:

Post a Comment

Sila2kan la komeng kalo sudi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails