nuffnang ads

Monday, September 6, 2010

Huh! Lame Betul Menghilang

Haa..sape yang hilang??? akulaaaa..tapi korang kesah ke aku hilang??? tak kesah kann~...hihi...aku terlalu sibuk nak hapdet blog...macam-macam hal...memula aliff sakit so aku ambik cuti jaga die..lepas tu adik pulak sakit...bile demam die tak kebah-kebah so minggu lepas aku bawak die terus ke hospital...lepas tu apalagi kena tahan laaaaa....hoooooo...syian dak kecik tu..nanti la lepas raya aku apdet kisah die..tapi korang tak nak tau pun kan..takpelah kalu rajin nanti aku updet citer die...tapi lepas raya la...arini bizi beno...banyak bende nak di uruskan almaklum dah ambik cuti seminggu awal lepas tu rabu ni dah nak cuti raya pulak...naik raya nantilah aku apdet cite anak-anak aku tu...dugaan betul membesarkan anak-anak ni...tapi aku terima segalanya dengan redha....dah aku harus kuat dan tabah membesarkan anak-anak...caiyok asap!...

No comments:

Post a Comment

Sila2kan la komeng kalo sudi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails