nuffnang ads

Tuesday, October 26, 2010

Sape Nak Hadiah Free Dari Paris?

Adeh! kena tag la pulops...malas tahap gaban nak apdet belog...udahle kene paksa dek shifa pakai jubah lip lap lip lap malam dinner IEEP nanti ni...nih nak kena jawab tag paksaan dari shifa pulak..taun depan jawab buleh???ar ar ar arrrr......

Okaylah, demi tidak menghampakan mak buyung tu maka i jawablah tag die..ekceli tag kali ni sebenonye merupakan giveaway...shifa nak bagi giveaway???? entah biler lerrrrrr....(cakap orang~ aku sendiri pun tak buat-buat lagi giveaway..hihihi)

Giveaway ni sebenonye anjuran nadia  .Die nak bagi adiah dari Paris...katenye...taktaulah apekebende adiahnye..aku tak kisah pun kalah ke menang ke....aku buat ni pun sebab taknak menghampakan mak buyung yang telah tag aku ni...


'Eiffel Tower Giveaway' 
 
http://nadiafarahida.blogspot.com/2010/10/sape-nak-hadiah-free-dari-paris.html

Jadi, segala syarat telah di patuhi...tinggal nak tag orang jek...hmmmm...sapekah yang perlu aku tag??
Hmmmmm...setelah aku pikir-pikir panjang, maka aku nak tag orang-orang di bawah :

  1. Azma (kawan lame sekolah aku....kalu menang boleh kasi hasiff hadiah tu)
  2. Mona (jarang-jarang nampak blog die update)
  3. Ayu (ibu setot sile jawab tag ini..tak nak pun kena jawab jugak..paksa rela..huhu)
Habis sudoh.....

Cacatan keyboard : Ermmmm...malas betul sekarang nak hupdate belog..ngape toh ~°°~.....
ding ding boding dibo dibo ding!!..hihi..

4 comments:

  1. bakpelah tag koi nih!koi ni bukannye rajin bab giveaway2 nih! tok reti pun ye jugak.. huhu..

    ReplyDelete
  2. hahaha..kena buat jugak tak kire...ikut je yg mcm penganjur ckp...hihi..

    ReplyDelete
  3. Tag ni nak jawab camne Puan Asfa? Aku ni agak blur r

    ReplyDelete
  4. ok mona, cuba masuk blog penganjur ni (nadia)..klik gambo efiel tower tu pun boleh jugak...pastu ikut je step by step yg die cakap..senang je..

    ReplyDelete

Sila2kan la komeng kalo sudi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails