nuffnang ads

Wednesday, May 4, 2011

DeJa Vu



Korang pernah tak alami sesuatu keadaan di mana kita rase seperti kita pernah mengalami / melalui keadaan yang sama sebelum ini? faham tak? errrr....maksud aku gini....aku bagi contohla, sedang korang tengah jalan-jalan kat satu tempat, tiba-tiba korang rase korang pernah jalan kat tempat yang sama sedangkan realitinya korang tak pernah pergi tempat tu....err boleh faham tak?....kalo tak faham jugak pelan-pelan la korang faham kan.......keadaan tu di namakan Deja Vu......korang boleh rujuk sini...budak ni pulak citer dejaVu tu gini .

Benda gini masa aku kecik-kecik dulu selalu rase, sekarang dah jarang-jarang rasa....tapi baru-baru ni aku ade rase....mmm........aku tak konpius, tapi aku rasa macam takdir sedang berlaku dalam hidup aku......oh ye ke?

Apa yang aku nak sampaikan kat sini adalah terima lah takdir Ilahi dengan redha dan syukur atas kurniaanNya....Allah tahu yang terbaik untuk setiap hambaNya.

Nota terakhir asap : Apa-apa yang berlaku pada kita dalam dunia ni memang dah dituliskan sejak azali lagi, sejak di alam mahfuz lagi...

No comments:

Post a Comment

Sila2kan la komeng kalo sudi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails