nuffnang ads

Monday, December 26, 2011

Service Akhir Tahun

Last keta aku diservis pada Julai tahun lepas kalo tak silap...masa nak pergi Cherating last week baru aku perasan kereta tu dah cecah lebih 10k miles...ooopsss, dah terlajak 5k you...macam mana ku boleh tak perasan sebab, aku was-was bacaan pada sticker yang ditulis oleh cina pada servis yang last...jadi aku buat dunno je la...bila aku ingat-ingat balik dan compare dengan km yg terpamer pada dashboard aku konfem dah lebih 5000 km...huhu...mujur Abang N tak membebel...masa nak gi Cherating tu tak sempat nak servis dah, so kami tawakkal je mintak-mintak tak jadi apa-apa di pertengahan jalan...and, 2 days ago while we got nothing to do, i suggest dekat my deary husband jom pegi servis keta besok!...and he replied, jom!....hihi..

Apa lagi, berjimba-jimbaan la kami pada Sabtu lepas....kami buat servis biase je tukar minyak itam dengan filter oil..minyak itam kami dah beli siap-siap...kami guna Fully Synthetic 5000....memang best wooo, rase macam guna minyak ijau walaupun dah tukar minyak kuning....gara-gara minyak ijau asyik naik harga je...total yang aku kena bayar adalah RM43.00 berbanding minyak hitam yang Abang N kena bayar dua latut lebih oooo....selamat duit aku kali neh....heheh....selalunya kami share entah kenape kali ni die pulak nak belanja duit minyak itam...hihi....


Kan?....43 hengget je.......hihi...





No comments:

Post a Comment

Sila2kan la komeng kalo sudi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails