nuffnang ads

Friday, July 10, 2009

kisah ptg smlm

kul 5.30 aku tersedar jam bunyik..bangun tutop kunci jam pastu igt nk sambung blk tido tp bile tgok aliff dah di luar kawasan terus angkat die atas tilam die balik..sekali baju dgn suar die dh kuyup basah...aduyaii silap aku la tk tuko lampin die pas bg susu kul 3 pagi tadi..makcik lupoooo psl ngantok sgt...pastu tukokan baju die..seb baik die tk terjaga..kalu baba die nampak aku buat keje nih sure die marah aku ye lah gi kaco anak tgh tido..tapi aliff tetap gak tido walaupun aku tgh tukokan baju dgn suar die sekali dgn pampers die..
pastu aku terus mandi..siap semayang baba die balik ketuk pintu suh bukak grill..then senyum ngada2 kt die..seb baek die senyum balik psl igtkan die marah lagi psl ptg smalm..huhu..pas slm terus die bebel cam mak nenek..ni smlm punye psl la..psl aku tk tepon die bile aku sangkut dlm jem..hohoh..marah benar die...huhu..bendenye kecik je pslnye aku tk tepon die bgtau yg aku lewat blk sbb sangkut dlm jem..tambah lak dalm 2,3 minggu nih ade krisis dalaman skit..lagila hangin die..tapi akuuuu, bawak2 bersabo....
duhai kawan2 ku sekelian, kehidupan berumahtangga ni memang kene baaaaanyak bersabo dan tahan dgn kerenah pasangan dan kuarga pasangan untuk kerukunan rumahtangga kite jugak...rezeki masing2...

No comments:

Post a Comment

Sila2kan la komeng kalo sudi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails