nuffnang ads

Thursday, August 6, 2009

Pos saje2!

Ha entry kali nih saje2 jek takde motif ape2pun..
aku baru beli crocs! haaa..tengok tu cantek tak???..


Hahaha...sesekali nak pulak merasa pakai crocs..tapi yg ni dapat murah..aku beli dari blog orang yang aku selalu terjah masuk..harga pun murah kalu nak dibandingkan dgn harga dkt butik crocs..nak beli dekat butik crocs tu bukan tak bole, cumenye karang my incik abg akan kate "larrr..tak lawa langsung crocs..pesen cam orang tua.."....huhu..itu ler die, tak paham aku citarasa dia..lagipun kasut2 yang die belikan aku jarang pakai, kang tak pasal kene bebel dgn die..lebih baik aku beli sendiri..

Lepas tu aku teringin beli yang ni pulak..nanti2ler...kene ekjas cik abg pelan2..kang die membebel lagi...



Dah ler asik2 crocs..sekarang citer psl si Aliff pulak..wah wah wah waaahhh..sonotnye die naik jongkang jongket..ade persamaan tak dua beranak ni??tang mano yang samonya??


Tang ni pun same..aku ingat nk order set comforter Vantage cadar2 sume tu..tapi tengok rege die mak aiii..terrrrlalu mahal macam rege dkt luar jugak...tkpela, aku beli yang murah aje la cukup...dkt NSK baru 60 hengget..berbaloi la kualiti die dgn regenye..hehe..

No comments:

Post a Comment

Sila2kan la komeng kalo sudi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails