nuffnang ads

Monday, August 24, 2009

Tak tahan weh!

Salam kengkawan, selamat berposa..posa tak hari ni??ahahaha..soklan cam tanya budak tadika jek posa ke tidak..ehehehe..bukan ape..aku ni peyut dah meragam2 dah setat mual2 dari sebelum puasa itu hari lagi..tapi ku tahan2 jgn kasi muntah..tapi ari first aku bersahur aku takleh tahan..terus muntah..bukak pose ptg tu aku tak lalu mkn, cik abg aku dah marah2 psl membazir jek tak makan..bukan aku tak nak makan..aku kebulur sebenarnya nak makan tapi perut aku tkleh terima makanan..memang aku nak sangat makan sampaikan rase bdn ni dah mengigil lapo..last2 aku mkn jugak la..paksa makan..dlm hati ni marah jugak dkt cik abg mcm tak faham2 atau saje buat tak faham..hari kedua sahur pun aku masih lagi muntah2..pasalnya, tgh mlm tu cik abg aku guren daging burger dgn sosej taruk planta..tapi yg aku peliknya, macam mana bau tu boleh bertukar menjadi bau ikan pekasam????masa aku panaskan lauk utk sahur tu masih ade lagi bau tu dan sungguh aku tak tahan terus memuntahkan segala isi perut...aduii, tak sanggup rasenye nak menghadapi semua ni sekali lagi..tapi Tuhan nak bagi pahala besar tu, aku kena byk2 bersabar dan kuatkan diri..seb baek masa berbuka semalam tak ade ape2..cuma tak bole mkn byk2..sebab angin menolak keluar..makan pun kene pelan2 dan benti2..stgh jam gak baru siap mkn..adoyaiii..dan pagi ni pulak tgh dok dpn pc ni perut aku meragam lagi...tolonglah, dah sapu minyak angin ni, masih lagi tk jalan, rase nk termuntah ade..tolonglahhh..sape2 leh bagi tips nak ilangkan morning sickness ni sepanjang bulan ramadhan????

2 comments:

Sila2kan la komeng kalo sudi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails