nuffnang ads

Wednesday, March 10, 2010

Sape Patot Menang?

Haa...bagi yang mengikuti The Biggest Loser Asia semalam pasti dah tau siapa yang menang dalam pertandingan tu. Memang dah agak David akan menang tapi sangat terkejut melihat perubahan diri dia..seolah-olah macammmmmmm~??..kalu korang bukak facebook TBL ramai yang kunun2nya corncern dengan David ni tapi bukan dengan cara mengutuk beliau..walaupun perubahan die sangat ketara tak patut la diorang cakap David tu macam "apes"la, pastu gi letak gambo apes dan samekan die dgn apes tu, pastu letak lak gambo orang anorexia pastu samekan lagi..tak pototla macam tu...tu menghina namanya...ramai yang baca dalam fb tu, fans pun dekat 20 ribu orang..memang ade yang betul2 corncern tapi ramai lagi yang macam tak setuju dengan keputusan siapa yang patut menang and obviously mereka tu adalah peminat Carlo..

Sebelum:

The King David (Indonesia)



Selepas:


Apa-apa pun dia dah menang dapat USD100,000, dapat kete lagi dan lepas ni die boleh menambah otot di badannya bagi nampak lagi tough...orang2 yang kutuk-kutuk die ape dapat???? Aku bukan peminat sape2 dalam TBL tu tapi aku minat dan luv watching that program..

Lelain komen:

Contestant lain yang ketara perubahannya adalah Gary (Thailand), Hafiz (Singapore), Tony (Thailand)..yang lelain aku rase tak ketara sangat..owh ye lupa lagi sorang sape lagi kalu bukan Kevin (Philippines)..ok la tu, nampak kecik sikit dari asal..heheh...badan macam dia memang tak boleh kurus dalam masa yang sangat singkat..sekurang2nya makan masa dalam setahun jugak..walaubagaimana pun, tahniah kepada semua peserta TBLA, season dua pun dah nak setat audition..ape kata sesape yang berminat sila lah join the audition!

**Aku perasan, ade juga beberapa peserta TBLA (yang terkeluar awal) tak hadir malam final tu..kenape eik?

No comments:

Post a Comment

Sila2kan la komeng kalo sudi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails