nuffnang ads

Tuesday, October 8, 2013

Macam Mana Nak Mula Semula Dengan Blog

Rase kemaruk pulak nak posting...haha...sebab dah lame sangat tak post kat blog kan...macam-macam benda nak citer ni tapi tak tau nak mula dengan ape..huhu...ape kata kita tengok perjalanan blog ni dulu..

Ya, aku start berblogging tahun Februari 2009.. refer sini Februari 2009. Dan untuk tahun tersebut aku berjaya buat posting sebanyak 85 posting...heee, boleh la kan...Dan untuk tahun  berikutnya 2010 aku berjaya buat posting sebanyak 100 posting tapiiiiii masa aku tengah update draft pebende aku terdelete la satu posting....so tinggal 99...huhu...tahun 2011 posting aku telah  mengurang dan berjaya membuat posting sebanyak 96 sahaja...dan tahun lepas 2012 hanya 10 posting sahaja yang aku buat!!..hohoh... Ini disebabkan pelbagai cabaran hidup yang berlaku sepanjang tempoh tersebut ditambah lagi dengan fanatiknya kepada Facebook (pada masa tersebut sahaja)....sebab sekarang aku dah malas pulak dengan fb..................tetiba pulak nak aktif dengan blog semula (pasal boleh dapat duit dengan nuffnang...fb boleh bagi duit ke...???).......mmm....kita tengok ye...hik hik...

Ini adalah cabaran kepada diri sendiri untuk beristiqamah dalam sesuatu kerja!...waaaah!! bersemangat kau...kita tengok, kita tengok, kita tengok nanti.....

No comments:

Post a Comment

Sila2kan la komeng kalo sudi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails