nuffnang ads

Tuesday, May 5, 2009

Maafkan aku

It's killing time again!..ampunkan aku, maafkan aku wahai incik2 tikus..aku terpaksa membunuhmu untuk tujuan pengajaran dan pembelajaran..jangan kau cari daku di akhirat nanti kerana aku membunuhmu tetapi aku hanya menjalankan tugas yang diamanahkan oleh universiti..ampunkan segala dosa2ku Ya Allah...



..so kiut r you...


gambar ni terselit kat sini bukan ape, tadi masa aku ondeway ke nurseri aku tengok bunga2 tu cantek pulak so balik tadi aku snap la nak bagi meriah skit entri ni...dan teringat lak aku masa kecik2 dulu masa sekolah rendah bunga ni aku dan kengkawan akan kutip dan hisap madu yang terdapat dalam bunga tu..manissss...sedap sangat...hihi..bile teringat zaman kanak2 rase nak kembali ke zaman tu..

No comments:

Post a Comment

Sila2kan la komeng kalo sudi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails