nuffnang ads

Thursday, July 22, 2010

Pes Time and Seken Time

Perbezaan dan persamaan masa peknen pes time dan seken time

Pes Time
  • Worse morning sickness..bukan setakat morning je tak kire masa siang malam asik nak muntah aje...dalam satu hari tu bole kate empat lima kali muntah..nasib baik aku keje dalam lab..so aku standby siap2 tepi sink kalu nak termuntah..tapi nasib baik badan tak lemah2, fenin2 sume..masih boleh bekerja seperti biasa
  • Muntah2 sehingga bulan ke lima baru fully recover..back to normal...
  • Foot cramp tu biase, kalu drive kete ekon takleh kuat2..silap2 kang kaki cramp terpaksa stop tepi jalan dulu..
  • Kegatalan di perut..mungkin sebab guna losyen kunun untuk elak perut merekah..haa ko, sekali perut dah huduh dengan parut..
  • Yang paling aku perasan aku tak suke mekup2..cukup sapu bedak dengan sapu pet jelly kat bibir...lipstik2 sume aku tak suke..so sampai opis muke aku penuh dengan perasaan tak bermaya..hohoh..
  • Menjadi seorang manusia yang amat2 pemalas
  • Badan terase amat2 panas terutama di waktu malam..
  • Bulu roma kaki ku semakin berguguran dan licin dalam waktu berpantang..heheh..
Seken Time
  • Morning sickness yang tidak keterlaluan...paling teruk cume seminggu sahaje..itu pun dalam awal bulan puasa..paling beshhh, Abang N pun dapat penyakit yang same..huhu..dalam seminggu di bulan pose yg mulia itu kami tak lalu nak berbuka pose, cukup takat minum air, kurma sebiji dgn kuih seketul...dalam kul 10 malam baru kami carik makanan kat kedai..simpan untuk sahur sekali..
  • Foot cramp selalu tengah tido macam yang first jugak..
  • Kali ni suke lak bermekup2 berbedak2, berlipstik2 bagai...
  • Juga menjadi manusia yang sangatlah pemalas..
  • Perut ku juga cantek tak macam dulu asik gatal2 jek..hehe..
  • Perut macam kecik jek..setakat minggu lepas berat badan baru 53kg???..tiada penambahan berat badan yang ketara..selalunye orang kate yang seken lebih besar dari yang first..tapi aku rase kali ni kecik dari yang first..asal sihat udah...
  • Emosional terlebih..selalu sangat sedu sedan kalu gado2 kecik dengan Abg N..
  • Bulu roma kakiku yang halus mulus mule berguguran..hampir nak licin dah..hekzhekzzz...

No comments:

Post a Comment

Sila2kan la komeng kalo sudi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails