nuffnang ads

Thursday, July 22, 2010

Lihat! Penceroboh Datang!

Citer ni dah basi sebenarnye..masa kejadian aku terlalu sibuk nak hapdet blog..so aku draft aje dulu dan barulah hari ni aku berkesempatan mengekjas citer ni...so, korang-korang bayangkan ajelah kejadian nih berlaku tadi..hihi...

Apedaa..masuk-masuk je lab, kudin suh bukak bilik...katenya nak carik tikus terlepas..HAAA???? Aritu die dah kejekan makanan dalam bilik kudin...pagi tadi die masuk bilik, lagi sekali bilik die di cerobohi oleh makhluk tersebut..apekah mahkluk itu? jeng-jeng-jennnnnnnnngggggggg.....

Ini dia makhluk perosak tersebut :

III
III
III
III
III
III
III
III
III
III
III
III
III
III
III
III
III
VVVVV
VVVV
VVV
VV
V


.
 ..."Hai!..nama saye dollah...dollah cantek..eh bukan...dollah puteh...hek hek"...

..."Sebenarnya saya lari dari kurungan ni...saya tak suke dikurung...jadi saya menolak dengan kuat sangkar di atas saya ini untuk meloloskan diri...maka saya pun terlepas....yang peliknya, rakan-rakan saya yang lain tidak mahu menyertai saya sebaliknye mereka lebih suka duduk didalam sangkar itu...biarlah mereka"...


..."Semalam saya sudah curi makanan dalam bilik Kudin...hari ini saya nak curik makanan didalam bilik Asap pulak..hohoh...Lihatlah ape yang telah saya lakukan di dalam bilik mereka"...






..."Lihatlah makanan ini daripada membazir tidak dimakan oleh mereka lebih baik saya yang habiskan"...


..."Oleh kerana makanan itu dah terlalu lame, keras berketul maka saya mengamok dan saya kerjakan pen Si Asap ni pulak...pandaikan saya bukak pen ini...sebenarnya saya nak belajar menulis tapi tak reti"...


..."Dah puas saya kerjakan pen itu saya geget pula selipar die..padan muka dia lepas nih die tak bole pakai selipar itu lagi..hohoh...wekk! padan muka die!"...


..."Kemudian, saya terdengar orang kecoh-kecoh diluar bilik dan saya pun cepat-cepat menyorokkan diri di sebalik timbunan beg-beg yang banyak itu"...

..."Akhirnya, saya di jumpai oleh Bro. Kudin di celahan beg-beg itu...saya meronta-ronta untuk melepaskan diri cari cengkaman Kudin tetapi tidak berjaya...lihatlah saya sedang berpusing-pusing untuk melepaskan diri dari dia tapi Asap hanya tau mengambil gambar saya sahaje"...


..."Dan akhirnya saya dihantar pulang ke penjara itu...OHH TIDAK!!!..saya tak rela duduk dalam tu lagi...saya kebuluran tinggal di dalam sangkar ini dan saya nak keluar mencari makanan sendiri...
HoooOooo...tolong saya!"...


T.A.M.A.T

No comments:

Post a Comment

Sila2kan la komeng kalo sudi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails