nuffnang ads

Monday, June 21, 2010

Aku Di Saman!!!

Berbalik pada hari aku yang penuh serabut (Jumaat lepas) seme dah setel tadi..900 ratus melayang..aku ingat bole lagi diskaun rupe2nye sekarang tak bole diskaun dah ...kalo ko kena saman 300, banyak tulah ko kena bayo..dulu bole diskaun sekarang tidak boleh...polis tu cakap....dan DULU kalu saman JPJ je you tak bole renew roadtax, sekarang TIDAK..saman PDRM pun kena gak...kalu tak buat gitu orang akan ambik endah tak endah je, kata polis itu...

Itu baru 3 dari 7 saman..semua atas nama aku..yelah dah seme kete2 tu atas nama aku (macamlah kaya bebeno pakai banyak2 keto)..taklah, satu tu adik aku pakai, satu tu je aku pakai...semuanya speed trap..and all sumonses adalah ditembak bukannye yang sign macam artis tu ye..kena tembak pun sekarang tak ade warning-warning lagi dah terus diorang blacklist kan nama kite..ke aku yang taktau??? better u check now..

Haa, ni semua list kesalahan-kesalahan yang dibuat oleh kete aku....bukan aku yer, kete aku...hohoh..poyo la ko asap!...ahahaha...



Bukti aku dah bayo 3 saman dari 7 saman yang ado!


Dan dengan muke tak malunye aku memaksa diri meminjam duit dari membe aku dan mak aku...MASALAHNYE, bagaimana kah harus aku memberitahu pada abang N kesalahan-kesalahan yang dilakukannye sedangkan die masih lagi HOT dengan aku..(instead aku dah bagitau die secara sms tadi)..aku risau kan PENERIMAANnya............uh uhhhh....payahnye hidup kalau tengah perang dingin gini....

No comments:

Post a Comment

Sila2kan la komeng kalo sudi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails