nuffnang ads

Tuesday, June 1, 2010

Jom Cuba Nie!

Nak terai ni pulak...ape itew??? jeng-jeng-jennnggg...M.A.'.A.J.U.N...dari testimoni orang yang dah mencuba, katenye saaaaaangat bagus..so, saye pun orderlah 2 botol...tujuan saye nak menerai bende alah ni adalah untuk mencuba Family Planning..almaklum la, anak dah dua, dah tu rapat-rapat pulak...soooooo sekarang kena lah beringat sikit..hehe...mule-mulenye ingat nak ambik injection je...tapi bile di pikir-pikirkan balik risikonye adelah sangat tidak bagus maka saye harus mencuba sesuatu yang natural yang bersumberkan alam semulajadi..so apalagi terai ma'ajun la pulak...Ma'ajun ape? Ma'ajun Anggun Bistari..hehe..

Saye tau pasal ma'jun ni pun dari blog Eynda . Sila buat lawatan ke blog beliau untuk mengetahui dengan lebih lanjut..

Ni die ma'jun yang baru sampai tadi..

II
II
II
II
II
II
II
II
II
II
II
VVVV
VVV
VV
V




Saye order dari Suffah Beauty Shop

Haa..mari kite lihat ape keistimewaan ma'ajun ni..istimewa sangat ke?hihi...cuba dulu..

APA ITU MAAJUN ANGGUN BISTARI (MAB)??

MAB adalah produk tradisional dibuat dari herba, rempah ratus dan madu. Kegunaan MAB pada asasnya adalah untuk family planning (perancang keluarga). Walaubagaimana pun MAB juga bertindak sebagai ubat multipurpose dalam penjagaan kesihatan dalaman/kecantikan wanita terutamanya bagi yang telah berumahtangga. MAB juga merupakan salah satu alternatif bagi orang yang kurang selesa dengan kaedah family planning moden. Keberkesanannya dalam family planning adalah 100% sekiranya anda mengikut aturan makan yang betul. MAB juga boleh diambil oleh orang yang berumur 18 tahun ke atas berkahwin/belum berkahwin dan orang-orang tua(warga emas). MAB dijamin bersih, suci lagi halal tanpa perlu diragui lagi bagi org Islam

KOMPOSISI

Kacip Fatimah + Serapat + Senduduk + Inai + Madu + Manjakani + Habbatus Sauda/jintan hitam (Maksud Hadith: “Tetaplah kamu dengan Al-Habbatus Sauda’ ini, kerana sesungguhnya padanya terdapat ubat segala penyakit kecuali As-Sam(maut)” Al-Bukhari)

KHASIAT DAN KEGUNAAN MAB

Ø Merancang Keluarga
Ø Merawat keputihan
Ø Cantikkan kulit/menegang payudara
Ø Memelihara peranakan
Ø Membuang darah kotor melalui period
Ø Mengawal berat badan
Ø Teraturkan period (haid)/stabilkan hormon
Ø Menambah tenaga
Ø Melawaskan buang air besar
Ø Memulihkan/melambatkan monopaus
Ø Awet muda
Ø Melancarkan peredaran darah
Ø Memecah lemak/kolestrol/toksin
Ø Ikhtiar untuk mendapatkan zuriat


MELAMBATKAN/ MENGEMBALIKAN PERIOD BAGI ORG YANG TELAH MONOPOUSE

Dengan mengamalkan MAB, anda tidak akan monopouse di usia yang terlalu awal iaitu sekitar 40an. Biasanya hormon kewanitaan dikeluarkan oleh otak kita dengan aktif pada usia remaja sehinggalah sekitar usia 30an, disebabkan faktor usia, stress dan tekanan hidup, otak kita menjadi kurang berkupayaan merembeskan hormon tersebut untuk badan, jika masalah ini tidak diatasi dengan baik kita menjadi cepat tua dan akhirnya mempercepatkan monopouse.Keadaan ini akan menimbulkan kesan yang tidak baik dalam hubungan rumahtangga. Hubungan seksual juga menjadi tidak harmoni. InsyaAllah dengan mengamalkan MAB masalah tersebut dapat di atasi dengan baik


MAB UNTUK IKHTIAR DAPATKAN ANAK

Biasanya orang yang mempunyai masalah period/senggugut adalah sukar untuk mengandung. berkemungkinan orang seperti ini mempunyai masalah dalaman pada peranakan seperti terdapatnya blocking pada peranakan seperti period tak keluar habis/keputihan. Keadaan seperti ini akan menghalang perjalanan sperma lelaki menuju ke rahim untuk bercantum dengan benih perempuan. Dengan mengamalkan MAB, ianya mengeluarkan blocking tersebut supaya perjalanan sperma menjadi lancar. Dengan itu proses penghamilan akan lancar.


SESUAI UNTUK WANITA BERUMUR/WARGA MAS

MAB ini bukan sahaja untuk wanita muda malah ianya sesuai kepada waita yang berumur 50an ke atas. Bagi golongan berumur/warga emas ianya tidak dapat mengembalikan period lagi, cuma hanya boleh mendapat khasiatnya seperti melancarkan peredaran darah, memberi tenaga, lawas, menghilangkan kebas-kebas dan sebagainya.

2 comments:

  1. saya bab-bab ma'ajun ni takut nak cuba.

    ReplyDelete
  2. err..tuk pompuan je incik...kalu incik cube kang takot lain pulak jadi...hihi..

    ReplyDelete

Sila2kan la komeng kalo sudi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails