nuffnang ads

Thursday, June 17, 2010

Baru Kawin


Aku? baru nak cecah 3 taun kawin..dah macam2 dugaan aku lalui..aku cuba jadi isteri yang terbaik untuk suami aku, aku tak nak melukai hatinya walau seinci..aku juga cuba untuk jadi ibu yang terbaik untuk anak-anak aku, aku cuba untuk jadi anak yang baik pada ibu dan bapa aku dan aku juga cuba untuk jadi menantu yang TERBAIK untuk mertua aku dan tak lupa juga aku juga cuba untuk menjadi ipar duai yang terbaik untuk adik beradik suami aku....tapiiiiiii.....

Huh, tinggalkan lah entri emo ni...

Ni sebenarnye nak cerita pasal majlis kawin adik aku..berlangsung pada 5hb Jun lepas de sebelah pompuan nun jauh di pantai timur dan sebelah kami berlangsung minggu lepas 12hb Jun..dulu dieorang bertunang sini .. aku masukkan gambar ajelah...takde mood nak citer panjang... :(





Dan memperkenalkan :

III
III
III
III
VVVV
VVV
VV
V


CAKK!!


Too both pengantin, "Bentang (gelaran adik aku kat rumah), jadilah suami yang baik pada laili, kalu ade pertelingkahan wokme bawoklah bincang elok-elok jangan simpan dalam hati..cuba fahami hati naluri seorang isteri, jangan suke maroh2 anok orang tak baik..anok orang tu bini aok jugek nok maroh-maroh pun...untuk adik ipor pulok, jaga makan minum talib tu elok2 jangan sampai terlebih gumuks..itu pun dah gumuk dah tengok..lagi, ingatlah awal-awal kawin ni masa nak mengenal luor dalam pasangan kite so bile dah kenal terimalah die seadanya..okeh.."

No comments:

Post a Comment

Sila2kan la komeng kalo sudi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails