nuffnang ads

Wednesday, December 2, 2009

Cuti lagi!

Semalam punye semalam aku cuti lagi..kali ni E.L pulak..sambung terus cuti dari minggu lepas...pasal ape, pasal adik mak aku meninggal kan dunia yang fana ini..sebab kematian?? head injury...eksiden kene hempap pokok..terkejut kan??? kami lagilah pulak..tak sangka arwah bole pegi secepat itu..ye lah jodoh maut tu semua kan keje tuhan..Allah lebih sygkan die..arwah ni muda lagi baru awal 40-an..anak2 tak habis sekolah lagi..sian betul kt anak2 diorg nanti sapelah yg nak sara diorg lepas ni selain dari mak dieorg..wife pakcik aku ni keje tapi bape sen lah sgt kalau takat keje menyapu kat sekolah..sian betullah..aku dah lame psg niat nak tlg diorg ni, sebab diorg ni org susah..arwah keje kampung je, tapi tak tertolong2 lagi sampai sekarang..bile arwah dah tak ade aku rase terkilan sgt sebab sepanjang arwah hidup aku tak pernah berkesempatan nak menghulur duit kat diorg..sebab byk gak jasa arwah ni pada aku masa aku mule2 sambung blaja pas spm dulu..insyaAllah lepas ni kalu rezeki aku berlebih aku akan ulur2kan sikit setakat yg mampu utk tlg diorg..mintak2 Allah tambahkan lagi rezeki aku ni..amin!

No comments:

Post a Comment

Sila2kan la komeng kalo sudi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails