nuffnang ads

Tuesday, December 29, 2009

Sekitar Majlis Pertunangan Adik Aku

Ari tu kan aku sebut aku nak gi Ganu kan..sebenarnya kami ke Tenganu dgn hajat yg saaaangat besar utk menyunting bunga di taman larangan incik abdullah..kami ke sana pada pagi jumaat 25 hb lepas..bile dah berkonvoi reramai ni maklum ajelah..plan nak bergerak kul 9 pagi sudahnye kul 10 jugak baru gerak..benti mkn tgh ari dkt R&R Hentian Sebelah Kuantan dlm kul 12..mak aku dah siapkan bekal awal2..nasik satu piuk besar dgn lauk pauk bagai..mcm kenduri kendara pulak dkt R&R tu..huhu..

Pastu sambung gerak ke Kuala Berang dlm kul 1 ptg mengikut jln ke Jabor...sampai dkt Kuala Berang hampir pukul 5 ptg...check-in sume n rehat2kan badan..adik2 aku yg lain dgn makcik2, n cousin2 aku sume g kuar soping..ape lg kalu dah sampai Ganu wajib mensopingkan diri...aku tak kuar memana psl aliff cam bese ler, asik demam je..mlm tu pun demam lagi..

So besoknye seperti yg dijanjikan kami bergerak ke rumah bunga yg bakal disunting itu...sedang elok kami melangkah masuk aje ujang pung turung...dan gambo2 di bawoh menjadi bukti perjanjian antara dua hati :


Rombongan kami


Hadiah drp kami

Hadiah drp pihak perempuan


Sarung cincin pada bakal menantu


Parents kedua-dua belah pihak


Adik aku dan bunga nya


Aii...aliff dah dapat mak tang baru..

So, diucapkan selamat bertunang kepada En. Abdul Mutalib bin Nawawi dan Cik Laili bt Abdullah..so, u all jagalah perhubungan ini dgn baik, semoga berbahagia memegang title baru dan jodoh kalian akan berpanjangan hingga ke tarikh yg dijanjikan dan InsyaAllah hingga ke akhirat..amin!..Ngah doakan kalian akan selamat diijabkabulkan nanti...masing2 tgh berdarah manis ni so jaga2 tingkah laku dan adab masing2...jangan membelakangkan agama dan parents kita..

No comments:

Post a Comment

Sila2kan la komeng kalo sudi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails