nuffnang ads

Monday, February 14, 2011

Apa Yang Best Dalam Blog Korang?

 Gambar hiasan..curik dekat google...e.e.e....


Apa yang best dalam blog aku?
Apa yang best dalam blog korang?


Sebab ramai yang masuk dalam blog aku ni yang banyak aku nampak carik petua.....So itu aje lah yang best nye kot?....carik cara nak hilangkan kahak bayi la.....anak demam la....hehe....aku tau....camana aku tau???..hik hik....aku sekodeng sape yang masuk blog aku hari-hari, apa yang die buat, dari mana die datang...hik hik...aku tak marah, lagi aku suke hari-hari orang masuk blog aku...tapi sedih, tak ramai yang tinggal komen....sebab, mungkin blog aku tak best kot???

Tapi mostly dalam blog aku ni banyak citer pasal anak..ye lah tujuan asal buat blog pun nak citer pasal anak je...tapi kalo hari-hari citer pasal anak pun boring jugak kan...so aku selitkan lah kesah-kesah kehidupan sekitar aku.....apa yang berlaku di sekitar kehidupan aku buat tatapan pengunjung blog dan juga untuk ingatan dan memori aku sendiri di kemudian hari...

Itu aje...lagipun aku tak kesah sama ada aku terkenal atau tak di dunia blog ini sebab niat asal aku berblog hanya untuk suka-suka....

Baiiiiiiiiii.....

Nota terakhir : Korang suka, korang baca, kalau sangat suka follow lah, laaaaagi aku suka....kalau tak suke sila klik butang pangkah kat atas nun....terima kasih.....hehe...

1 comment:

  1. :) petua2 pn susah nk carik skrg ni.. kene usha kt blog bru dapat.. hahah~

    ReplyDelete

Sila2kan la komeng kalo sudi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails