nuffnang ads

Friday, February 18, 2011

Macam-macam Sakit Daa...

Ini budak macam-macam sakit ade....sakit paru-paru la (pneumonia), sakit tekak la (batuk), sakit telinga la (otitis media/telinga bernanah)....sabor aje la...

Banyak comot la ini budak...anak sapa la tu...huhu..



Lepas jumpa doktor ni tengah tunggu turn nak settle GL dengan ubat..



Hospital yang dalam proses penambaikan...


....Err, tadi aku tak parking kat dalam...entah rase macam malas pulak masuk parking dalam PMC tu, rase nak exercise lak jalan kaki lagi pun time-time gini selalunye parking dalam tu memang full...nasib baik bandaraya tak buat keje die menyaman kete-kete yang parking kat tepi jalan tu..selamat aku....hehe....



Banyakkan ubat die...antibiotik hambik ko sampai dua kotak die bekal...kebanyakan ubat tu untuk paru-paru die.....

Citernye tadi gi pantai hospital jumpe Dr. Nur Atiqah Ng...first time jumpe die ni...sebelum ni doktor lain dan aku rase tak serasi dengan doktor tu so aku decide tukar doktor lain pulak....die suh budak ni ambik ubat-ubat ni dulu next week datang lagi untuk follow-up....lepas tu buat hearing test...dah sembuh betul-betul nanti baru ambik vaccin pneumococcal tu....nak tak nak aku kena la ikut nasihat doktor...berkorban ape saja demi kesihatan anak..

No comments:

Post a Comment

Sila2kan la komeng kalo sudi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails