nuffnang ads

Friday, January 21, 2011

Hangen!

Aku pantang betul lah, pepagi ade je orang nak blok kete aku...hadoila...kalo dah duduk rumah tinggi memang itulah situasinya, tak boleh elak lagi dah.....hohoh....

M.A.S.A.L.A.H.N.Y.A tempat yang aku parking tu adalah tempat paling selamat untuk parking sebab tak perlu nak tolak-tolak kete sebab keaadan jalan situ yang berbatu atau secara ringkasnya jalan tak rata...tapi ade jugak lah orang yang tak sayang kete dia parking situ....aku kata tak sayang sebab kalau sesiapa parking situ (memblok kete orang lain) kalaulah orang yang nak keluar tu tolak kete yang blok tu, kalau nasib tak baik akan terus meluncur laju langgar je ape yang ade, ha sape nak jawab..

Dah satu keje pulak aku pepagi nak tolak kete tu, adeh....setelah meletakkan anak-anak di tempat duduk masing-masing maka aku pun bekerja keraslah menolak kereta tersebut...habis segala tenaga aku kerahkan untuk menolak tapi tidak berjaya padahal aku dah alihkan batu yang blok tayar kete die tu dari tersasar jauh...rupanya sebab jalan tu tak rata (ada batu sikit) sebab tu lah tak boleh tolak...mati akal aku sebentar...

Nasib baik lah tuan kete ni cerdik, letak no telefon sekali dengan nombor rumah....aku cuba call banyak kali tapi tak dapat...cerdik mende gitu????huh!!

Ni lah kereta yang berkenaan, Persona kaler Silver WSS 1786...ha, pada mereka-mereka yang berkenaan sila ambil no bertuah ini.


Mana boleh parking situ weh!! kalau tak ade sangat parking, parkinglah tempat lain, jauh pun jauhlah...cik abang aku kalau balik lewat pun die parking jauh dari rumah..berpeluh jugaklah berjalan tapi die boleh je...ko sorang je yang parking situ memang hangen orang-orang dekat sini tau!! kalau dah kaf ya lam nga tu memang tak makan saman!...Huh!
.
Masuk hari ni dah dua kali kete aku kena blok dekat sini....Pakcik Yob pun cakap tak boleh parking blok kete orang dekat sini, menyusahkan orang lain je...petang kang aku nak report dekat abang-abang yang selalu lepak kat situ...


Nasib baiklah ade orang lalu lalang situ tanpa segan silu teruslah aku mintak bantuan....tolak dua orang baru kereta tu berganjak sikit..huhu..guna tenaga lelaki dan pompuan...adoiii....mekasih banyak-banyak diucapkan..

No comments:

Post a Comment

Sila2kan la komeng kalo sudi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails