nuffnang ads

Sunday, January 23, 2011

Adeh!

Baru sebentar tadi berlaku. Aku ni suke menyakat Aliff. Tadi aku saje je nak tengok akal die. Maka aku pun mengendengla Abang N sambil panggil nama dia. Selalunye die tak boleh tengok aku mengendeng dengan baba dia mesti die dengki, die pun akan sama mengendeng dekat aku dan baba dia.

Tadi bile die nampak aku mengendeng baba dia maka cepat-cepat dia panjat aku macam biase die buat kalau die dengki kat aku.

Tiba-tiba die tumbuk dahi aku dengan penumbuk die...kelekuk bunyi die...sakit weh...aku pun apa lagi purak-purak nangehla....

Lepas tu aku tengok die. Dengan muke selenga dan tanpa rase bersalah die cakap : "Namok!", sambil ketuk-ketuk dahi die....Abang N bantai gelak kan aku...

Nota keyboard : Nyamuk geget aku dia kate~...Mana ade nyamok la tengahari buta neh...Nyamuk orang tampar dengan tangan la, ni awak kasi penumbuk sama ibu...

No comments:

Post a Comment

Sila2kan la komeng kalo sudi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails