nuffnang ads

Wednesday, January 12, 2011

Tadi Aku Cuci Kereta

Lah, tu pun nak citer kat orang ke..hehe..tak ade la, tadi aku pegi support program Hisbah Sumayyah, Mahallah Zainab ni..diorang buka Mini Car Wash untuk mencuci kereta-kereta staff dengan bayaran hanya lima hengget sahaje tidak termasuk dalaman yer...

Okaylah tu, kalau kat luar pun cuci luar pun 5 hengget jugak...disebabkan kesuntukan masa untuk aku menghantar kereta ke car wash untuk dicuci maka apabila di offer sebegini laju je lah aku mendrive ke mini car wash tersebut untuk di cuci sementelah kereta aku dah 12 hari tak cuci..huhu...takpelah luar pun bukannye orang nampak pun habuk2 kat dalam kete tu...hekz hekz hekzz....

Deretan kereta yang menunggu untuk dicuci..
Panas terik masa tu..kesian kat student-student tu..


Kereta aku dalam proses untuk dicuci


Selepas.....

Kilat kan??? !!


Hahaha..itu adalah hasilan pantulan flash dari cahaya matahari yang terbit dari arah barat..kekeke...


No comments:

Post a Comment

Sila2kan la komeng kalo sudi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails