nuffnang ads

Wednesday, January 5, 2011

Waaahh!! Sangat-sangat Best!!

Sebenarnya ini entri taun lepas (29hb Disember 2010) aku dah draft lama cuma aku selalu lupa nak publish plus tak ada masa nak edit dan publish so hari ini aku publish kan cerita yang berkenaan.

Lihat!!!
Apekah itu???
Jeng-jeng-jeng...


IIII
IIII
IIII
IIII
IIII
IIII
IIII
IIII
IIII
IIII
IIII
IIII
IIII
IIIIIIIIIIIIIIII
IIIIIIIIIIII
IIIIIIII
IIIII
III
I


(Aku dah terbuka sampul yang bawah tu sebelum snap picture nih....)

Haaaa.....cube teka apakah ini?
Harta karunkah?
Pok yeh yeh kah?
Pop corn kah?
Ahahahaha...gelak dengan rakus sekali....Ohohoho....


Tidak sia-sia aku menjadi pengguna tegar Huggies walaupun pernah beberapa kali  aku berlaku curang membeli pampers lain..hohoh... dan akhirnya setelah penat mengumpul point akhirnya aku berjaya menebus menatang ini, kereta, rumah dan pak gajah buat buah hati pengarang jantung yang dua orang  kat rumah tu...hahaha...(lagi sekali gelak syaitonirrojiimmm...)

Tadi orang Gdex call tanya aku direction opis...aku pelik gak sape pulak pos barang kat aku sebab seingat aku, baru-baru ni aku tak ada beli apa-apa barang secara online, yang aritu pun aku dah dapat tapi ni ape pulak yer?...tiba-tiba aku teringat kan dulu aku penah antar point untuk redeem bende alah ni..so, apa lagi bergegas ler aku ke opis untuk men'collect' barang tersebut....dan tekaan aku tepat....

Yezzaa! barang dah sampai! Yahuuu!! Tak sampai pun sebulan aku dah terima barang yang aku redeem tu...serunuk sangat-sangat....sepanjang jalan balik ke bilik senyum lebor aku, tak sabar rasanya nak bawak balik rumah main dengan anak-anak..hihi...macam budak kecik kan? Hihi...ye lah, masa aku kecik-kecik dulu mane penah main bende gini, selalunya aku buat khemah made by hand ambik selimut ikat kat ujung katil...ahahaha...dah ade anak ni boleh lah tumpang main sekali...hik hik...Errr, tapi muat ke aku nak mencelah???

Hihihi..............OOppsss...terlebih sudaaa...


Dan inilah rupa dia setelah siap di pasang...budak dua beradik tu bukan main eksaited.  Nanti bila kita pindah rumah kita, awak berdua boleh main puas-puas...nanti ibu belikan alas die pulak so tak adelah  nanti  bila awak berdua nak merangkak dalam tunnel tu sakit lutut okay...

Kereta

 Seronoknye dia, duduk dalam tu tak nak keluar dah

 Rumah
 (Bumbung rumah tu aku letak je tak ikat sebab aku nak cepat snap gambo)

 Oh, adik pun nak masuk jugak...

 dan Pak Gajah

 
Ekceli kan bende ni boleh sambung antara satu sama lain tapi disebabkan rumah aku kecik so aku tunjuk yang di pasang satu-satu saje la...plus lagi 2 tunnel aku belum redeem sebab masa tu belum cukup point untuk redeem tunnel tersebut....

Nota keyboard : Selepas aku buka dan snap gambo-gambo tu aku cuba lipat balik tapi tak reti!! Uwaaaa!!....last-last aku masukkan terus dalam bilik stor tanpa di lipat...buleh gitu? Esok-esoklah aku lipat semula....huhu...

**Sebenarnya nak lipat dia macam lipat cover cermin tingkap kete yang selalu orang letak kat kete tu...pusing-pusingkan aje..tapi sebab die beso sangat aku tak reti...huhu..

****Errrr...sebenarnya aku malu nak tunjuk gambo-gambo neh sebab keadaan rumah aku memang agak bersepah...tapi sebab dah eksaited nak tunjuk kat korang benda yang aku dapat ilang terus rase malu aku...lantak ah rumah sepah pun bukan rumah korang, rumah aku kan....hik hik...ade aku kesah...hohoh...nampok no takde masa nak mengemas rumah errr ekceli pemalas....hooooo.....
Erkk, pemalas kah aku???

No comments:

Post a Comment

Sila2kan la komeng kalo sudi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails